Selasa, 16 Juli 2013

Разбиране на Бог

Разбиране на Бог

Сър, лорд (English: Lord или господар арабски: رب, Раб) е лице или вещество, което има силата, способността да се променя, управлява и владее (всичко) останало [1] [2].

Употреба

На английски думата Господ и арабската дума използвана в срок Раб религиозна, пчелно, правителството и обществото като цяло. [3] В религиозен контекст, думата "Раб Господ или преведени на индонезийски език в Божието слово. . Както думата на Господ в версията на крал Джеймс на Библията преведена на Господа Исуса [4] В общия контекст, думата Господ и Раб може да се тълкува от домакина, като например арабски речник رب بيت; Господ на храма може да се преведе като домакин.

История

Първата книга, която дава информация за връзката на тези две думи е енциклопедия на популярни църква е от Адолф Heuken SJ. Декларация има, Бог ", по смисъла на думата" Бог "има нещо общо с" магистър "на малайски дума, която означава шеф / началник / собственик." [5] Remy Sylado Лингвистите намерени, че промяната на думата "магистър" домакин човешката природа, за да бъде " Бог "на божественото естество, което произлиза от превода на Библията на малайски Мелхиор работа Leijdecker публикувана в 1733. [6] В предишните преводи, които Писанието Christian малайски beraksara Brouwerius латински превод която се появява през 1668, заяви, че на езика . гръцки, Кириос, както и определяне е запазено за Исус Христос е преведена на "магистър" [6] Очевидно е, че е от Brouwerius преведена като "Господ" - същото като португалски Senhor, френски Seigneur, Господ британски, холандски Heere - чрез промяна Leijdecker за "Бог" и след това, малайски език библейски преводачи продължи Leijdecker откритие. Сега на Божието слово, които първоначално са открили Leijdecker старомоден идеята да представлява две човешки и божествена фигура в християнската теология на Исус Христос стана типичен влизането в индонезийски език. [6]
По този начин, думата "Бог" обикновено се използва за обозначаване на дадено вещество е вечен и свръхестествено, обикновено се казва, че се наблюдава и управителният човечеството и вселената или космоса. Тя може да се използва за обозначаване на някои понятия, които са подобни на този пример на форма на енергия или съзнание, което прониква цялата вселена, където присъствието му прави Вселената съществува; източник на всичко, което съществува; силата на най-добрата и най-висока във всички живите същества, или нещо, което не може да се разбира или обясни.
Много коментатори, а не от името на "Бог", които си противоречат. Въпреки, че вярата в Бог съществува във всички култури и цивилизации, но определено се различават. Терминът "магистър" има много значения близост до Божието слово, където Бог е работодател или juragannya вселената. Бог има слуга докато роб или роб господар имаше.
Думата Бог се споменава повече от 1000 пъти в Корана, [7], докато в Библията като Божието слово се споменава 7677 пъти. [8]

Понятие за Бога

hasil tes potensi akademik sttd | Administrasi Guru Penjas | Administrasi Kepala Sekolah Dasar | Jual Buku Kurikulum


В философия, постижения в търсенето на Бог обикновено води до откриването на съществуването на Бог само, а не за същността на Бога. В философски условия за съществуването на Бог е известен като абсолютна, различен (различни) и уникален. Средната абсолютна относителна вместо абсолютен съществуване. Това може да се разбира, че всяка истина е относителна твърдение не е вярно. Ако всичко е относително, как можем да знаем, че нещо е относително. Въпреки, че е сравнително е единствената реалност на съществуване. Подобно на цветове, които съществуват в цялата вселена е само бяло, как можем да знаем, когато няма сравнение с бели от бял. По този начин не може да се отрече, че истината е относителна и не може постоянно да се отрече съществуването на абсолютна истина така или иначе. С kemutlakannya, той няма да е равна или по-сравними с други (различни). Ако Бог може да се сравни със сигурност не е абсолютно или относително по-дълго. Не могат да се сравняват, тъй като Бог е уникален, и само той е единственият. Ако не друго, това означава, че той вече не е абсолютна.
В Ницше, терминът "Бог" се отнася и за всичко, което се смята за абсолютна истина. Докато Ницше твърди няма "абсолютната истина", има само "грешка безспорен". Ето защо, той каза: "Бог е мъртъв". "Грешките са безспорен" с "неопровержими истината" не са една съществена разлика. Ако мислех, че това Nietszhe използва, за да продължи процесът на изплащане на Бога, тогава Бог е безспорно съществуване. По този начин наличието на абсолютно, абсолютно и безспорно е една и съща. По този начин, проблемът на човечеството в процеса на усвояване на Бога няма друг процеса на полагане нейната решителност да (всички) приемане на нещо като "неоспорими", или абсолютен, или абсолютна. Мохамед "Imad" Abdulrahim Ph.D определят Бог като всички неща се считат за важни и пренебрегва фактът, че той е готов да didominirnya (Book: Лекция монотеизъм).

Последствия от съществуването на Бог

С kemutlakannya, Бог със сигурност не е обвързана с мястото и времето. За да не го засегна първо или бъдеще. Бог не се нуждае от пространство, така че въпросът за където Бог само ще ограничат властта му. Така че за него има когато са родени, или когато мъртвите.
Човек в търсене на Бога, въоръжени с възможност за използване на разума да достигне ниво на съществуване. Възможност досега, абсолютността на Бог предизвиква човешкото роднина, който не може да достигне до същността на Бога. По този начин информация за същността на това, което Бог е, разбира се, идва от Absolute или самият Бог.
В този свят на много религии, които твърдят, че е пратеник на Бога. Има дори и от човека религия (относително) включват същността на Божието творение разбира се. Тъй като броят и името на религията, която не може всичко да е истина варира. Ако тази абсолютна вещество варира, то е срещу уникален съществуване. За да намерите информация за същността на абсолютното, уникален и различен, че той може да използва информация autentistas източници тест. Главно свързана с информацията, се яви пред Бога в човешкото съществуване се отразява това.

Сравнение между понятието за Бог, с Бога

В Малайзия или Индонезия, двете понятия или имена, свързани с божественото, а именно: Самия Бог, и Бог. Привържениците на монотеизма обикновено отказват да използвам думата Бог в Индонезия, но в действителност това е неоснователно. Защото в Trengganu надпис, най-старите надписи на малайски написани на арабски букви (букви Jawi), наречена "The Noble кралство на боговете". Боговете са известни, че произхождат от Малайския архипелаг местните условия, както Jubata / Juata / JATA известен Даяк хора, които определяте като владетел на подземния свят (бог на водата). Въпреки това, в момента, разбиране на термин, използван да се позова само на Божия Син на Бога, а Бог се смята за едно от средствата за много от Бог, така че има тенденция да се позове на политеизма.
Различията Бог с боговете само разлики от превалутиране, въпреки че всеки от тях има на фона на развитието, свързани с повишаването на значението на всеки от концепцията Sivaness. Въпреки това, те навсякъде се отнасят до съществуването на едно и също, което е около "The Undisputed"

Представите за божественост

Въпреки че съществуването на Бог разбира абсолютното съществуване, но всеки има различни представи за Бог, така че обяснение на предимствата и недостатъците на Господ могат да бъдат разграничени, както следва:
Теизъм: разбиране на разбиране, които вярват в съществуването на Бог
Агностицизъм: Разбиране разбиране се съмняват в съществуването на Бог
Атеизъм: разбиране идеологии, които отричат ​​съществуването на Бог
Следните понятия, които могат да бъдат включени в някоя от горните категории, а именно:
Пантеизма означава "Бог е всичко" и "Всичко е Бог". Това е идеята за естественото право, съществуването и Вселената са представени в рамките на правилата на религията като Бог. Така че Бог е считан за един с природата.
Akosmisme отрича реалността на Вселената, се разглежда като крайна сметка илюзорна (Мая), само с безкрайната непроявеното абсолютна като реалност.
Дуализмът често се използва паралелно с дявола, който се появява в реалния свят се състезават със себе си в търсене на духовната истина.
Гностицизма е термин за различни постигането на основната цел в живота. Той е също така понякога са свързани с конкуренцията между тъмнина и светлина.

Теорията на божественото

Въз основа на теории и подходи, използвани, разбирам божествеността на различни обяснения могат да се групират, както следва:
Логически аргументи. Нещо, което не може да се види или diindrakan не е задължително да отиде. Трябваше не можем да видим или възприемат живота, не означава, че животът не съществува. Ако предизвика мозъка електрически измерва като живот, компютър, който има същите принципи, все още не се считат за мъртва.
Престъпност в довода на World ". Бог е дал като предупреди, че хората правят добро и да е човешко същество, с тежки мъки отговор на онези, които отказват. На престъпления, прилагани от човек на земята е собствен избор на човека. Престъплението е състояние, при което липсата на доброта. Който и да прави злини, тогава той няма да бъде възнаграден, но пропорционално на престъплението.
Perfection аргумент. Бог е съвършен от всеки характер на увреждането. С него, заявявайки, Бог не е наред, не си позволи. Например: "Господ е сила за създаване на камък твърде тежък, което не е в състояние да се назначават от себе си?" демонстрира готовност да постави човешката природа на Бога. Теглото е законът, който е създаден на Бога, теглото на един обект на земята, не е непременно равно на теглото на обекта в пространството. Тегло не носи смисъла в свръхестествена сфера.
Космологичен аргумент. От гледна точка на космологията, Бог трябва да съществува като грунд на природен kewujudan. С предпоставката, "всичко, което berpunca", след това не е неразумно да се каже, тази проява на характер, без да има стъбло, която е Бог. В природата всичко е подредена с някои закони с разпоредбите на Бога, което е от гледна точка на науката и признати като природен закон.
Antropofik аргумент. Kewujudan човека и неговия характер, че познават Бога вече доказа kewujudan Бога.

Небесният Бог в Религия

Божествените религии, известни също като авраамическите религии или религиозни небе означава позоваване на юдаизма, християнството (Християндемократи / католическата) и исляма. Сред тези религии използва наименованието / обаждане различно поради различията в езика и преподаването.
Аллах, името на Бог на арабски. Обикновено се използва от мюсюлманите. В исляма Бог има 99 святите имена.
Йехова или Яхве, един от термините, използвани Библията. Терминът произлиза от иврит Тетраграматон YHVH (יהוה). Това име никога не се произнася, тъй като се смята за много свято, тогава правилното произношение на Яхве не е известна. Обикновено се произнася Адонай, което означава Господ.
Слава или Светата Троица, което означава, че е Отец, Син и Светия Дух, използвани предимно в католическата църква и Православната църква. Това понятие се използва, тъй като Съветът на Никея през 325 AD Думата "Trinity" самата не съществува в Библията. Написано във Второзаконие 06:04 Господ е един. Единството е на оригиналния език (ekhad) е "единството на различните звена". Например, Битие 2:24 е написано "и двете (мъж и жена) в една (ekhad) месо" означава обединение на 2 души. В Битие 1:26 Бог нарича Себе Си чрез местоимението "ние", съдържа множество в природата на Бог. Чувството за същността на Божеството, но трима души.
В Стария Завет, Бог е представен като Бог Отец. В Новия Завет, Бог въплътен като човешко същество под формата на Божия Син (Божият Син) Исус Христос, Божия Син, и след завръщането си в небето, след това дойде на Светия Дух, който придружава и е в сърцата на християните. Духът е помощник, водач, артист, и верен приятел. Святият Дух доведе християните да живеят в съответствие с Божията воля.
Син на Бога не е в човешкия смисъл, защото Сина от Отца се проявява като Word (на Бога). Бог е създал света чрез Словото на Бога, като въздушно Словото на Бога: "Да бъде светлина". Когато Бог казал "Да бъде светлина", дело на Божието Слово, и Словото на Бога е Божият Син е дошъл на този свят с човешката форма на Исус Христос.
Святият Дух е по същество "от Бога Отца" и "Син изпратен от Бога", която има за задача да убеди света и да въведе света към Христос и укрепване на свидетелството за Исус Христос, и придружават повярвалите в Христа до края на времето да се стигне. [ 9]

Tidak ada komentar:

Posting Komentar